שיעורי מתחילים הדגש הוא על תנוחות ברמת היכרות (Introductory) ופתוחים למתרגלים חדשים ולבעלי ניסיון המעדיפים לעבוד ברמה זו.

[messagebox msgstyle="green"]מתאים למי שמעולם לא תרגל יוגה, למי שתרגל באופן לא סדיר ולמי שלא מכיר את מסורת התרגול של איינגאר יוגה.[/messagebox]

אין צורך ברמת גמישות או "כושר" גבוהה, תרגול היוגה פוגש אותנו כפי שאנחנו עכשיו. עם התרגול גמישות השרירים והרצועות, כח השרירים והשלד, כמו גם כח הרצון ויכולת הריכוז משתפרות, אך אלה אינם מהווים "תנאי קבלה" מקדימים לשיעור. עם התמדה בתרגול קבוע בכל שבוע, יכולת תרגול התנוחות, כמו גם יכולת תפישת ההנחיות משתפרת. תלמידים ברמת מתחילים מוזמנים להשתלב גם בשיעורי מתחילים-ממשיכים. במהלך השיעור ינתנו הנחיות, בהתאם לרמות שונות, ובהתאמה למתרגל עצמו, ליכולותיו ולצרכיו. לעתים נשתמש באביזרי יוגה, כגון קוביות, שמיכות, כסאות וחבלים על מנת להשיג הבנה עמוקה יותר או ביצוע טוב יותר של תנוחות היוגה. מרבית השיעורים כוללים תנוחות יוגה בעמידה ובסופם הרפייה. כל שיעור נבנה על השיעור שקדם לו, כך שבעזרת התמדה מתאפשרת למידה מעמיקה של היוגה. מומלץ להגיע לפחות לשיעור אחד בשבוע באופן קבוע ולאורך זמן.

לפני ההגעה לשיעור יש לתאם מראש בהודעה, במייל או בטלפון. השיעורים מוגבלים ל-12 משתתפים ולכן יש לוודא שיש מקום בשיעור.

שיעור תרגול איינגאר יוגה בצורה רכה מתאים לכולם, במיוחד למי שמעוניין בתרגול איטי ומלא מנוחה. מתאים למחלימים מפציעות.

שיעור ברמה מעורבת, שיעור לכל הרמות או שיעור ברמת מתחילים – ממשיכים הינו שיעור שבו מתרגלים מתחילים מתקבלים בברכה, כמו גם בעלי ניסיון. בשיעורים אלה מתורגלות גם תנוחות מורכבות יותר, וניתנות חלופות במידת הצורך.

[messagebox msgstyle="green"]מתאים למי שתרגל בהתמדה, ברצף וברצינות במסורת איינגאר יוגה לפחות במשך שנה[/messagebox]

שיעור ברמת ממשיכים מיועד למתרגלים מנוסים, עם ניסיון של מעל שנתיים בתרגול מתמיד וקבוע של איינגר יוגה. ברמה זו המתרגלים מכירים את יסודות ועקרונות תרגול איינגאר יוגה. בשיעור זה המתרגלים מסוגלים לשהות בעמידת כתפיים למשך חמש דקות ולתרגל עמידת ראש (או את האלטרנטיבות של תנוחות אלה). 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *