אודות

[one_half]
[staffbio staffname="אגי ויטיך" staffimage="http://www.agiyoga.co.il/wp-content/uploads/2012/09/AgiWittich.jpg" stafftitle="איינגאר יוגה" staffphone="0507-929-131" staffemail="Yoga.Agi@gmail.com"]

בשנת 2001 התחלתי לתרגל יוגה עם מישל ארדיסון ומאז לא הפסקתי. בשנת 2006 הוסמכתי כמורה לויניאסה יוגה במכון וינגייט. שנה לאחר מכן נסעתי להודו לראשונה, ומיד עם חזרתי ארצה התחלתי לתרגל איינגאר יוגה עם הגב' אפרת מיכלסון. בשנת 2014 הוסמכתי ללמד איינגאר יוגה מטעם מרכז איינגאר יוגה לזכרה של ראמאמני איינגאר. מאז אני ממשיכה לתרגל וללמד איינגאר יוגה ולומדת בקביעות אצל הגב' גבי דורון מאז 2015, לה אני מוקירה תודה עמוקה.
אני גם חברה בעמותת איינגאר יוגה ובארגון מורי היוגה בישראל. השתתפתי גם בכנסי ארגון מורי היוגה בישראל, בפרוייקטים ירושלמים כגון "מורים מלמדים מורים", "יום היוגה הירושלמי" ו-"יוגה בגיא". ב-2020 הקמתי יחד עם עידו פלד את פרינאמה – בית ספר להעמקה בתרבות, הגות ורוחניות הודו.
בשנת 2021 סיימתי את לימודי הדוקטורט בחוג למדעי הדתות באוניברסיטה העברית בירושלים. במסגרת לימודי חקרתי איינגאר יוגה ונשים בהנחיית פרופ' יוחנן גרינשפון ופרופ' רונית ריצ'י.במסגרת תואר BA ותואר MA באוניברסיטה העברית ובאוניברסיטת היידלברג למדתי סנסקריט וטמילית. בשנת 2016 הוסמכתי כהרבליסטית קלינית מטעם האוניברסיטה הפתוחה בשיתוף עם מכללת מירב לרפואה משלימה.

בשיעורים נתרגל בהתאם לידע ולרוח מסורת איינגאר יוגה. התרגול שם דגש על דיוק בעת ביצוע התנוחות, תוך התייחסות לAliignment (ישורת או כוונון) ולנינוחות. השיעורים יכללו תנוחות הפוכות ופעם בחודש תרגול של תנוחות משקמות-רסטורטיביות ושל תרגולי נשימה.
. [/staffbio]
[/one_half]

[one_half_last]
[googlemap]

[/googlemap]
[/one_half_last]

שאלות נפוצות

[accordion]
[accordion_content title="אילו קווי אוטובוס כדאי לקחת?"]

[/accordion_content]
[accordion_content title="האם יש חנייה בקרבת הסטודיו?"]

[/accordion_content]
[/accordion]