שיעורי היוגה שאני מלמדת מיועדים לכל הרמות וכוללים את חומרי הלימוד שנמסרו על ידי מרכז איינגאר יוגה בפונה (RIMYI) ברמות 1 ו-2. אני מלמדת באופן כזה שהתנוחות הנלמדות בשיעורים יתאימו לכל – מתחילים וותיקים כאחד – תוך מתן אתגר עבור בעלי ניסיון לצד התאמות והנגשת התרגול לפי הצורך. אני מלמדת את תנוחות היוגה שלב אחר שלב, מיסודות האליינמנט ועד ההנחיות המתקדמות יותר. בשיעורים תוכלו לפתח את היכולת לתרגל בצורה בטוחה ולהרגיש את גופכם מבפנים.

בשיעור אנו עובדים על בניית כוח, יציבות וקלות תוך מיקוד בתנוחות עמידה קלאסיות, תנוחות ישיבה והרפיה. תלמידים עם פציעות קודמות, חולשות או מגבלות מקבלים תמיכה לפתח פרקטיקת יוגה איתנה, עקבית ומושכלת.

השיעור מעודד תלמידים לטפח פרקטיקה עקבית, אישית ומודעת שתאפשר להם להפיק תועלת מכוחה של היוגה. השיעור מציג מגוון תנוחות כולל התחלות של הטיות קדימה ואחורה, פיתולים ותחילת תנוחות הפוכות.

ככל שהתלמידים מעמיקים, גדלה המודעות וההבנה שלהם להיבטים והשפעות מעודנים יותר של האסאנה. לאחר שמתפתחת יציבות וקלות, התלמידים מחזיקים תנוחות לפרקי זמן ארוכים יותר ומתחילים מסע של התבוננות פנימית ומדיטציה בתוך התנוחה. אני מעודדת בחום תרגול עקבי בבית כך שההבנה האישית של המתרגלים את תנוחות היוגה תתחיל להזין את הבנתם את השכלולים הנלמדים בכיתה.

השיעורים כוללים תנוחות הפוכות כמו עמידת כתפיים ועמידת ראש, וכן תנוחות עמידה, תנוחות ישיבה, התארכויות לפנים, הקשתות לאחור,פיתולים, תנוחות שיווי משקל ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *