Parivrrta Trikonasana

Home » איינגאר יוגה » Parivrrta Trikonasana

Parivrrta Trikonasana

שמות נוספים: תנוחת המשולש בפיתול, Revolved Triangle Pose

עמדו ב- Tadasana.

עברו בקפיצה או בהליכה לפישוק של כ-120 ס"מ, כאשר כפות הרגליים מקבילות זו לזו ובהונות כפות הרגליים מביטות קדימה. מתחו את הידיים לצדדים.

סובבו את כף רגל שמאל פנימה (כ-75-80 מעלות) וסובבו את כל רגל ימין ימינה ל-90 מעלות, כך שעקב ימין יהיה בקו אחד עם מרכז הקשת של כף רגל שמאל. ישרו את רגל ימין כך שמרכז הירך יהיה בקו עם מרכז הברך ומרכז הקרסול. הדקו את ירך שמאל לאחור. הכניסו את עצם הזנב פנימה.

בנשיפה, בו זמנית, סובבו את האגן מהירך השמאלית ימינה כך שהגוף כולו יפנה אל הרגל הימנית ואחזו את קרסול ימין עם יד שמאל והאריכו את היד הימנית אל התקרה, בקו אחד עם בית החזה. הכניסו את השכמות פנימה והרחיבו את בית החזה.

בנשיפה לחצו את היד השמאלית כנגד הרגל הימנית, הכניסו את השכמה השמאלית פנימה ופתלו את בית החזה כד שהכתפיים יהיו אחת מעל השנייה מקבילות אל קירות החדר.

האריכו את שני צידי הצואר וסובבו את הראש מבסיס הצואר. הביטו אל אגודל היד הימנית.

כדי לצאת מהתנוחה לחצו את העקב השמאלי את המזרון ובשאיפה חזרו למרכז. תרגלו את הצד השני ולאחר מכן חזרו ל- Tadasana.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Iyengar Yoga with Agi

Hebron Rd. 33
Jerusalem 9354617
Yoga.Agi@gmail.com
0507-929-131

סרטונים

גלריה

איינגאר יוגה עם אגי

רחוב דרך חברון 33 ירושלים 9354617 צרו קשר במייל Yoga.Agi@gmail.com או בטלפון 0507-929-131
Yoga with Agi יוגה עם אגי