Virabhadrasana 2

Home » Uncategorized » Virabhadrasana 2

Vira 2Virabhadrasana II

שמות נוספים: תנוחת הלוחם 2, Warrior Pose 2

עמדו ב- Tadasana.

עברו בקפיצה או בהליכה לפישוק של כ-120 ס"מ, כאשר כפות הרגליים מקבילות זו לזו ובהונות כפות הרגליים מביטות קדימה. מתחו את זרועות לצדדים בקו אחד עם הכתפיים, מקבילות לרצפה, כאשר כפות הידיים פונות למטה. הרימו את בית החזה והביטו ישר לפנים.

סובבו את כף רגל שמאל מעט פנימה (כ-30 מעלות) וסובבו את כל רגל ימין ימינה ל-90 מעלות, כך שעקב ימין יהיה בקו אחד עם מרכז הקשת של כף רגל שמאל. ישרו את רגל ימין כך שמרכז הירך יהיה בקו עם מרכז הברך ומרכז הקרסול. שמרו את הידיים מתוחות לצדדים. הכניסו את הישבן הימני פנימה והדקו את ירך שמאל לאחור. הכניסו את עצם הזנב פנימה. וודאו שהאגן מקביל לרצפה ולקירות החדר.

צרו התנגדות עם היד השמאלית וכופפו את רגל ימין כך שהירך תקביל לרצפה, שוק נצבת לרצפה והברך מעל העקב. שמרו על רגל אחורית ישרה, פיקת ברך מורמת. וודאו שהאגן נותר מקביל ומאוזן. האריכו את צידי הגו למעלה והרימו את בית החזה. האריכו את צידי הצואר וסובבו את הראש מבסיס הצואר ימינה והביטו אל האצבעות. נשמו והרפו את הגרון.

כדי לצאת מהתנוחה, בשאיפה לחצו את הרגל האחורית, מתחו את היד האחורית וחזרו למרכז. תרגלו את התנוחה לצד השני ולאחר מכן חזרו ל- Tadasana.

Virabhadrasana Demonstration

וריאציות Virabhadrasana II Variations

שבו על כסא עם הפנים אל המשענת, כשהישבן הימני מונח על הכסא והירך מקבילה לרצפה, והישבן השמאלי באוויר. אחזו במשענת הכסא.

כדי לייצב את הברך ולעבוד על alligment נכון עמדו במרחק כ-10 ס"מ מהקיר ולאחר כיפוף הרגל הניחו קוביית ספוג בין הברך לבין הקיר.

טיפים Virabhadrasana II Tips

כדי לחוש את המרחב שנוצר בבטן בעת שמירת המשקל על הרגל השמאלית אפשר להיעזר בחבל סביב הירך השמאלית העליונה המחוברת אל הקיר או נמשכת על ידי חבר הצידה.

כדי לחוש את פתיחת האגן עמדו באלכסון כך שכף רגל ימין תבוא במגע עם קדמת המזרון ואילו העקב השמאלי ייגע באחורי המזרון. הכניסו את עצם הזנב פנימה. לחצו את פנים כף רגל ימין והניעו את הישבן הימני פנימה. לחצו את החלק החיצוני של כף רגל שמאל והניעו את הירך השמאלית הקדמית לאחור.

תרגלו עם הגב צמוד אל הקיר כדי לחוש Alignment בחלק האחורי של הגוף. געו בקיר עם העקב השמאלי, הישבן השמאלי, הגב, היד השמאלית והראש. הרחיקו מהקיר את הישבן הימני ואת הירך הימנית החיצונית, יחד עם השכמה הימנית.

תרגלו עם הפנים אל הקיר כדי לחוש Alignment בחלק הקדמי של הגוף. הקרבה אל הקיר מגבירה בטחון ומשקיטה את המבט. הימנעו ממגע עם הקיר עם ירך ובטן שמאל, לחצו את היד השמאלית כנגד הקיר על מנת לסובב ולפתוח את בית החזה.

כדי לפתוח את בית החזה אחזו בכסא מאחוריכם, או הניחו את הידיים על שיש\אדן חלון.

חזרה לאינדקס תנוחות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Iyengar Yoga with Agi

Hebron Rd. 33
Jerusalem 9354617
Yoga.Agi@gmail.com
0507-929-131

סרטונים

גלריה

איינגאר יוגה עם אגי

רחוב דרך חברון 33 ירושלים 9354617 צרו קשר במייל Yoga.Agi@gmail.com או בטלפון 0507-929-131
Yoga with Agi יוגה עם אגי